מחיר עדשות מגע יומיות

בשנים האחרונות עוד ועוד פתרונות רפואיים הפכו להיות למאוד שכיחים, מבין מגוון הפריטים השונים והפתרונות, ומבלי שכלל שמנו לב אליו והפך לשגור בקרב לא מעטים מהאוכלוסייה אלו הם כמובן עדשות המגע. עדשות אלו נמצאות בשוק האופטיקה קרוב לחמישים שנים, הן חזרו אל שיווק מסחרי בשנות השמונים של המאה הקודמת ואט אט עם פיתוחים טכנולוגיים שונים, הצליחו להפוך גם לכלכך שכיחות בקרבי חובשי המשקפיים. מבין כל הסוגים השונים שהתפתחו עם השנים, ישנו סוג אחד המתאים ללא מעט מהמשתמשים והוא עדשות המגע היומיות. לכן בכדי לעשות סדר גם בסוג הזה של העדשות, יצאנו לבדוק מהמחיר של עדשות מגע יומיות?

עדשות מגע יומיות מומלצות

  • Acuvue Oasys
    עדשות אלו המתבססות על טכנולוגיית HydraLuxe מעניקות לחות לכל רוחבה ואורכה של העין, העוזרת לתחושת לחות לכל אורך היממה וגם בשימוש אינטנסיבי. עדשות אלו מותאמות למשתמשים בעלי מספר בטווחים שבין מינוס 12 לפלוס 8. מחיר חפיסה נע בין 110-135 שקלים ברשתות השונות ובאתרים השונים.
  • Clariti 1 Day
    העדשות מבית "קופר וויז'ן" מביאות עימן טכנולוגיה חדשנית היוצרת עדשה הידורפאלית ומקשרת בין מולקולות המים של העין לבין אלו של העדשה. טכנולוגיה זו הופכת את עדשות המגע לנוחות גם בשימוש זמן ארוך מהרגיל, כאשר עלות חפיסה שלהן נעה בין 115-145 שקלים ברשתות השונות ובאתרי האינטרנט.
  • Biomedics 1 day
    גם עדשות אלו מגיעות הישר מבית "קופר וויז'ן" ומצליחות להפוך לנוחות במיוחד עבור שימוש לאורך מרבית שעות היממה, כאשר הן נעזרות ביכולות מעברי חמצן חדשניות המאפשרות עבירות חמצן גבוהה. עדשות אלו מגיעות במספרי פלוס בלבד ובקימור 8.8, כאשר עלות חפיסה שלהן נעה בין 90-110 שקלים ברשתות השונות ובאתרים השונים.
  • DAILIES TOTAL 1
    העדשות מבית "אלקון" מתבססות על גבי 33% מים, אשר מצליחות להתאים את עצמן לפעילות גובהה גם לאחר שש עשרה שעות שימוש! עדשות אלו מתאימות לבעלי מספר החל ממינוס 12 ועד לפלוס שש, כאשר עלות חפיסה בת 30 יחידות נעה בין 129-146 שקלים. את סוג עדשות זה תוכלו למצוא במגוון רשתות האופטיקה