מי צריך פיתוח עסקי?

בתי עסק רבים נשענים על התנהלות "שגרתית" כזו אשר נעה החל מפתיחת העסק, מכירה, ספקים, לעיתים מבצעים "שגרתיים" וכו. התנהלות שכזו יכולה אכן להיות מועילה לבעלי עסקים שונים, בין אם אלו סופר מרקטיים בלב שכונות ועד לבתי קפה באמצע כביש מהיר. אך כאשר מדובר בעסק המבקש להתפתח, להגדיל את הרווחים ולהצליח להותיר טביעת רגל בתחום אליו הוא משתייך, הוא ללא ספק יזדקק למנהל פיתוח עסקי. תפקיד שכזה יוכל לתרום רבות לחברות שונות, בין אם מדובר בחברה בעלת מוצר אחד אותו היא משווקת ועד אל תאגידים ורשתות בתי קפה. שירות ייעוצי שכזה יוכל להזניק את העסק אל השלבים הבאים בקלות רבה.

מי צריך פיתוח עסקי ומה זה כולל?

לעיתים גם עצמאיים וגם חברות גדולות נקלעות למשברים שונים שעלולים לפגוע ואף להעלים אותם, משברים אלו נעים בין אם מדובר במוצרים שאינם רלוונטיים לשוק ועד להתנהלות כלכלית לא נכונה. בנקודות שכאלו וגם בנקודות בהם העסק "עובד", מומלץ לקבל שירות של פיתוח עסקי על ידי יועץ מתאים לכך. ראשית נוכל להבטיח התנהלות אסטרטגית טובה יותר, לא כזו הנשענת על מחירות המחר ועל מחירי הספקים הנוכחיים אלא להביא לצמיחה מאורגנת ואפקטיבית יותר בכל הרבדים השונים. בין אם מדובר בפיתוח שיווקי, מיזוגים ורכישות ועד אל התרחבות בינלאומית אשר יכולה לעזור גם לרשת ישראלית להגיע לשווקים רחוקים.

מבט אל העתיד ואל שווקים נוספים

בקבלת ייעוץ עבור פיתוח עסקי נבטיח לעסק שלנו יכולות שככל הנראה אף בעל עסק לא ניחש כי יש ברשותו מכיוון פיתוח עסקי יכול לעזור במחקר של לקוחות פוטנציאליים, לבנות את האישיות המתאימה ביותר למוצרים שלנו ובכך להתאים מוצרים עתידיים. מנגד לפלח שווקים קיימים אליהם נוכל לחדור ולהתפתח אל מחוזות אחרים, בין אם במוצרים מותאמים על פי גיל ועד אל מוצרים על פי מגדר. ראייה שכזו יכולה לעזור לעסק להתבונן גם אל העתיד, בו בעל העסק לא נשען על גבי מתי שירות אחד או יכולת הכנסה אחת אלא על התפתחות מתמדת וגדילה משמעותית.