ההיסטוריה של ווינר

בישראל קיימים כיום סוגים שונים של תוכניות ומסגרות הימורים שונות, כאשר כולן שייכות בצורה כזו או אחרת אל מפעל הפיס. אחד מהם הוא לא אחר מאשר הווינר, אשר מאגד בתוכו מגוון תכני ספורט שונים אשר מאפשרים לחובבי הספורט לבצע מגוון רחב של ניחושים שונים, החל ממשחקי כדורגל מרכזיים ועד למשחקים יומיים ובשלל תחומי ספורט שונים. בעבר הלא רחוק שמו של המפעל היה נקרא ווינר 16, אך עם השנים אופי של תוכנית זו הלך והשתנה לא רק לטובת קהלים חדשים ואל ענפי ספורט אלא גם לסגנונות הימור שונים המאפשרים סיכויי זכיה גדולים יותר ומשתלמים הרבה יותר.

טוטו ווינר-איך הכל התחיל?

המותג המזוהה ביותר עם חובבי הכדורגל הישראלי, הוא לא אחר מאשר טוטו ווינר 16 אשר בו ניתן לנחשב שישה עשרה משחקים של הליגה המקומית ועוד מספר משחקים בודדים מליגות אחרות בעולם. הפרסים ממשחק הווינר 16 מתחלקים בצורה הדרגתית, כאשר הזוכה הגדול אמור לנחש שש עשרה ניחושים מתוך שש עשרה אפשרויות. כאשר סכום הזכייה קטן ככל שמספר הניחושים יורד, אך כאשר אין זוכה רשמי סכום הזכייה מצטבר והופך להרבה יותר אטרקטיבי גם בסוף עונת המשחקים הסדירה.

המשחק הפופולרי החל לפעול לראשונה בסוף שנות השישים של המאה הקודמת, באותה המתכונת אותה תיארנו לפני כן. כאשר כיום ניתן לנחש מגוון רחב של ניחושים, החל ממשחקים מרחבי העולם בלבד ועד למתכונות שונות כמו תוצאות של מחצית, "מיליונר" ועוד.

אפשרויות חדשות ומעודכנות

השכלולים במשחקי הווינר וההימורים בישראל מתקדמים משנה לשנה, כאשר לא רק המתכנות משתנות אלא גם היכולת לנחש כמעט מכל מקום את המשחקים או את ענפי הספורט שאנו אוהבים מתאפשרת בימים אלו. כיום ניתן לא רק לבחור בין תוכניות השונות כמו "ווינר עולמי" או "מיליונר" אלא לבצע ניחושים שונים ובעלי מכפלות שונות גם דרך ווינר ליין.

ההימור יכול להיעשות בצורה מקוונת או על ידי שליחת טופס פיזי, כאשר בין הענפים השונים נוכל לנחש תוצאות כדורגל, טניס, כדור יד ועוד מגוון רחב של ליגות מכל רחבי העולם.