איפה נמצאות שכונות היוקרה בתל אביב?

העיר תל אביב היא אחת הערים העמוסות והפעילות במדינה שלנו, יחד עם זאת היא עדיין נחשבת לבין אחת ערי העולם המובקשות והאופניות, יחד עם שורה ארוכה של ערים כמו פריז ברצלונה ולונדון. ובעיר כמו תל אביב תוכלו גם למצוא לא מעט שכונות יוקרה מגוונות, אלו מתחילות בדרום העיר, מטפסות עד אל מרכז העיר ומסתיימות בגבול עם רעננה. אך בשביל שתצליחו להתאים לעצמכם את השכונה המתאימה ביותר, תהיו חייבים להכיר קצת את השכונות עצמכן. אז מה אתם אומרים שנתחיל ונגלה איפה נמצאות שכונות היוקרה בתל אביב?

שכונות יוקרה במרכז העיר

אחת השכונות המדוברות של העשור האחרון והלא היא שכונת "שרונה" שממוקמת לא רחוק ממרכז "שרונה". שכונה זו בעלת לא מעט דירות יוקרה שונות ומגוונות, החל מדירות עם נופים מרהיבים ועד לדירות מרווחות ומאובזרות ברמה הגבוהה ביותר כיום. יחד עם זאת יש לזכור כי גם הביקוש בשכונה הזו הוא די גדול, מה שמביא גם למחירים יחסית גבוהים. כאשר אנחנו מדברים על מומצע מטר מרובע בשווי של ארבעים וחמישה אלף שקלים. עם זאת תוכלו למצוא עדיין דירות המתחילות ב2 מיליון שקלים

שכונות יוקרה בדרום העיר

בין כל דוכני האוכל והכבישים הסואנים, גם בדרום העיר תוכלו למצוא לכם שכונת יוקרה. אחת מהן והמפורסמת שביניהם היא נווה צדק אשר מסתתרת בין הסמטאות שמובילות אל הים, שם תוכלו למצוא שכונה השופעת גם במקומות תרבות וגם באזורי קניה. יחד עם זאת השכונה נמצאת ממש מרחק הליכה משפת הים, כך שגם לא תספרו עד חמש עשרה וגם תצטרכו להוריד את הכפכפים לפני החול. יחד עם זאת יש לזכור כי ממוצע מטר לדירה בשכונת נווה צדק, עומד כיום על כשישים ואחת אלף שקלים. ואין פלא בכלל שגם מחירי השכירות הממוצעים בשכונה עומדים על כעשרת אלפים שקלים? המחירים אומנם גבוהים ומחירי הדירות יכולים להתחיל משתיים או שלוש מיליון(לא כולן), אבל התמורה למקום היא לא קטנה בכלל.

שכונות יוקרה בצפון תל אביב

רמת אביב החדשה היא אמנם לא מחזיקה במומצעים של שכונות היוקרה במרכז העיר, גם בגלל הותק של הדירות וגם בגלל המרחק ממרכז העיר. אך יחד עם זאת בצפון העיר תוכלו למצוא לא מעט מרווח, תשתיות ברמה גבוה, אזורי פנאי מעולים ועוד. ממוצע מטר מרובע לאזור זה עומד כיום על כשלושים וחמישה אלף שקלים וחשוב לזכור כי הביקוש גם לשכונת יוקרה זו, ישנו ביקוש לא קטן.